Pentru PDL a venit deja Apocalipsul. El se numește Traian Băsescu.
Românii s-au saturat de circul cu arestările care nu duc la nimic. Îl iei pe Vântu, ii pui cătușe – dar după aia ii dai drumul. Îl chemi pe Năstase, îl plimbi pe la Parchet si ii dai si lui drumul. Îl faci de ras cu înregistrări video pe Remeș (ministrul care a luat carnați spaga), după care Remeș se retrage bine-mersi la el acasă. Ca sa nu mai vorbim de chiar mafiotul tău, celebrul PDL-ist Costel Iancu (pus sef la Administrația Naționala a Îmbunătățirilor Funciare) – ala care la el in Craiova a răpit oameni, i-a legat cu lanțuri de gard, i-a ținut așa zile întregi si i-a obligat sa strige ca sa audă lumea: nu faceți ca mine; i-am greșit lu’ don Costel! Ei bine, “don” Costel a fost achitat definitiv si irevocabil de Înalta Curte de Casație si Justiție. Hahahaha….
Pai cum sa te mai ia lumea in serios? Cum sa mai ia in serios “înalta” Curte de nu-stiu-ce? Mai ales ca circul asta cu televizorul e o idee de mult fumata: a folosit-o si Adrian Năstase, când i-a plimbat pe la cercetări penale pe țărăniști (de pilda pe Radu Sârbu, fostul sef al FPS). Si nici țărăniștii n-au pățit nimic! Așa ca despre ce “lupta” împotriva corupției vorbim? Frecție la piciorul de lemn!
Pedeapsa cu moartea trebuie reintrodusa.
Nu poți sa ai capitalism fără proprietate. Si nu poți sa ai proprietate, daca proprietarul nu poate sa si-o apere. Inclusiv omorându-l pe ala care i-o încalcă. Ideea socialista “stai liniștit, ca te apăra Statul” s-a dovedit o imbecilitate falimentara. Statul nu se poate apăra nici pe el. Instituțiile de paza ale Statului – Politie, tribunale, servicii secrete, Parlament, ANAF – au devenit cuiburi de bandiți. Statul social român e un malac înapoiat mintal, pe care poți sa te piși când vrei: el o sa se uite la tine, cu urina curgând pe fata, si n-o sa-ti facă nimic. Ca e impotent.
Europenii au dreptate când zic ca România e tara de hoți: chiar este! De la Palatul Parlamentului, pana la ultimul post de politie sătesc.
Va mai mirați ca legislația româneasca e așa de blânda cu infractorii? Pai idioții care au făcut Codul Penal, au îmbrățișat ideea socialista ca hoții sunt doar niște biete victime ale societății si ca trebuie sa ne fie mila de ei. De ce? pentru ca sunt ei înșiși niște profesori universitari care sug banii publici. Salariile lor sunt furate din banii firmelor private. Niște socialiști împuțiți! Așa ca au făcut legile tot in spirit socialist: ca sa-si apere propriile buzunare si sa poată fura de la stat in continuare.
De aia îmi indemn mereu cititorii sa încalce Constituția si legile tarii si sa refuze plata taxelor: cat timp statul e mafiot, fraier ești sa ii dai ascultare!
O putere de rahat se lupta cu o opoziție de rahat!
In clipa asta, nici un partid românesc nu mai are susținere populara: toți sunt hoți, maica! Partidele nu mai au baza. De ce? pentru ca politicienii români nu sunt profesioniști, ci doar circari. Iar populația s-a saturat de circ: vrea rezultate. Vrea capete tăiate. Vrea sânge (si pe buna dreptate). Iar Traian Băsescu își da si el seama de asta.
Daca ar exista acum un partid serios de opoziție, ar șterge pe jos cu PDL-ul. Dar si invers e valabil: la cat de cretini sunt Ponta si Antonescu, un guvern serios i-ar calca in picioare, fără discuții. Numai ca nu exista partide serioase in România. In schimb, situația economica e foarte serioasa.
Politicienii n-au luat niciodată in serios criza.
Au zis in permanenta: las’ ca iese Uniunea Europeana din criza si ne trage si pe noi, nici o problema! Băsescu chiar s-a înfuriat pe cei care vorbeau in 2009 de Apocalipsul economic si care cereau scăderea taxelor si a CAS-ului.
Iar acum criza economica ii omoară pe toți. Cearta dintre politrucii români îmi amintește de cearta a doi miniștri ai lui Ludovic al XVI-lea, in 1789: contele de Montmorin si baronul de Lessart. Care s-au înjurat cu patima in public, fără sa știe ca in câteva luni vor fi amândoi ghilotinați, împreuna cu stăpânul lor. Iar acum nimeni nu-si mai amintește de ei si de cearta lor.
Așa vor pați si Băsescu, Boc, Ponta, Antonescu, Tăriceanu, Năstase, Iliescu etc.
Băsescu e gata sa dea capul lui Motoc. Dar il dă degeaba.
Unii zic ca arestarea primarului de la Cluj si publicarea discuțiilor telefonice care îl implica in corupție si pe premierul Emil Boc, arata ca Traian Băsescu se pregătește sa formeze un nou partid. Eu nu cred ca Băsescu e gata sa renunțe chiar atât de ușor la PDL și sa o ia de la zero (asta e mai degrabă ideea lui Sever Voinescu si a Monicăi Macovei). Dar e clar ca vrea o ruptura de imagine fata de “vechiul PDL, partid al corupților”. Altfel zis, vrea ca lumea sa-l ia din nou in serios. O sa reușească? Mă îndoiesc!
Si nu din cauză ca i-ar pune opoziția bețe-n roate. PSD si PNL nu mai reușesc sa pună bețe decât in propriile lor roti. Nu: ceea ce o sa-l dea peste cap pe Traian Băsescu, o sa fie chiar economia. Mâna invizibila a necesitaților economice. Care in cazul României, se traduce simplu: prin lipsa de bani si prin cheltuieli imense si tembele ale statului.
Eforturile de imagine ale președintelui nu au cum sa oprească intrarea tarii in incapacitate de plata. Pentru România, mâna invizibila a economiei nu este doar o mâna: este o secure de călău.
Soarta României e pecetluita, indiferent ce mai face sau nu mai face Traian Băsescu.

Ștefan A.
21 noiembrie 2011
Domnule esti teribil .
Romania e chiar ultima dintre ultimele pe prioritatile de investitii a celor cu bani .
Am scris si alta data dar chiar ca situatia nu e roza din nici un punct de vedere . Ceva se va intimpla in Romania cum ceva se va intimpla si in UE ca degeaba umbla astia dupa bani pentru a finanta deficitele . Nici chinezii nu vor sa mai cumpere titlurile europenilor .
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Chinezii au facut azi o declaratie oficiala despre ce se va intampla in Europa si despre masurile pe care le iau ei. O sa o comentez maine, pentru ca e foarte clara si taioasa. Iar mie imi place foarte mult.
a
21 noiembrie 2011
Aha:
)
http://www.reuters.com/article/2011/11/21/us-china-usa-economy-idUSTRE7AK0BD20111121
“An unbalanced recovery would be better than a balanced recession”
Jmecheri asiaticii.
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Exact, la declaratiile vicepremierului wang ma refeream. Sunt foarte interesante si sunt perfect de acord cu el.
Lucian Davidescu
21 noiembrie 2011
E prosteală pe față. Pe Apostu nu l-am urmărit, dar Bian avea fața și comportamentul “lambrozian” care-ți spuneau clar ce face el acolo. Așa sunt majoritatea. Dacă ar vrea cineva “să nu se mai fure” i-ar da afară sau nu i-ar numi pe ăștia, nu trebuie să aștepți denea-u.
Lucian Davidescu
21 noiembrie 2011
lombrozian
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Exact. Prima miscare ar fi sa-i concedieze. E reactia cea mai normala a oricarui manager sanatos la cap. Dupa aia, ma rog, puscaria e alta treaba. Dar tipul ala, oricum nu are ce cauta in postul respectiv!
Ștefan A.
21 noiembrie 2011
http://www.nytimes.com/2011/11/19/us/census-measures-those-not-quite-in-poverty-but-struggling.html?_r=2
Numarul saracilor a crescut enorm chiar in tara tuturor posibilitatilor . 1 american din 3 e sarac . Adica 100 milioane din 300 milioane de locuitori . Bineinteles ca pe plaiurile mioritice scaderea nivelului de trai nu se va intimpla . Garantat politic .
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Pana azi politicienii au “garantat” pe banii FMI. Dar dupa ultima intalnire cu FMI (cand a cerut inca 13 miliarde de euro), Traian Basescu si-a schimbat radical opinia. Va amintiti: acum 3 saptamani zicea ca avem nevoie urgenta de inca 13 miliarde imprumut, altfel e de rau. Iar alaltaieri a zis exact invers: nu mai putem sa continuam cu imprumuturile, ca distrugem tara etc. Asa ca, desi am mai putea sa ne imprumutam, ne-am hotarat sa ne oprim. Asta e ca povestea cu vulpea si strugurii. Nu mai are acces la bani si cica e…decizia lor.
El nu-si da seama ca de fapt, nici nu mai conteaza a cui e decizia. Conteaza doar rezultatul: pana azi, Romania a platit pensiile si salariile bugetarilor doar din banii FMI. De acum insa, potopul. Si de potopul asta nu mai scapa nimeni.
John Galt
22 noiembrie 2011
Nu vor scapa nici cei care vor sa faca ORDINE, sa repare ei repede tot, “sa salveze neamul”..
Contele de Montmorin si baronul de Lessart au murit din cauza astuia: “We must FORCE the people to be FREE!” – “Bine cu forta” zis si Louis Antoine Léon de Saint-Just. Care a murit si el decapitat dar 5 ani mai tarziu.
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Ironia istoriei
Radu Ionescu
21 noiembrie 2011
Totusi ce numesc americani saraci nu cred ca sunt exact saraci. Adica saraci cu casa burta plina masina si tv lcd de un metru sa se uite la toate imbecilitatile. Saraci sunt aia din africa de nu au nici apa curata de baut, sa nu mai zic ca nu au dupa ce bea apa
C
21 noiembrie 2011
Cred ca cea mai utila masura anti-criza, valabila nu doar in Romania ci in toata Europa , ar fi judecarea in regim de urgenta a cazurilor de coruptie, ridicarea termenului de prescriptie si confiscarea averilor celor condamnati pentru coruptie, inclusiv afini si afiliati . In plus , modificarea Constitutiei , in sensul protejarii averilor licite ( demonstrezi ca este corect dobandita si primesti dreptul sa o aperi prin orice mijloace; cred ca sunt atat de putine cazuri in care se poate proba o avere licita incat nici nu va fi complicat pentru autoritati ).
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Eu n-am nici o datorie sa-i demonstrez statului nimic. Iar dreptul sa-mi apar proprietatea mi-l iau singur, nu astept sa mi-l dea statul.
maxu08
21 noiembrie 2011
dreptul la aparare oricum ti-l da statul prin reglementarea dreptului la legitima aparare. in lipsa lui, orice actiune de protejare ar fi incriminata.
si vei fi trimis in judecata.
la modul realist vorbind, daca actiunea ta nu se incadreaza la legitima aparare, in mod sigur vei da peste un procuror care nu va aprecia postarile tale de pe blog
teoria este frumoasa, practica ne omoara. desi sunt de acord cu tine si sunt si eu adeptul sistemului “intai trag si apoi intreb ce face pe proprietatea mea”, legea actuala nu este in acest sens. asa ca, fiti cu bagare de seama ca altfel vei ajunge sa platesti tu daune hotului si nu invers. am vazut cazuri.
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Te asigur ca eu m-am autoaparat asa de bine, ca un hot care a incercat sa-mi fure masina acum vreo 10 ani, a ramas fara piciorul drept. Si iata ca eu n-am patit nimic, nici n-am platit nimic, in timp ce el…se freaca la piciorul de lemn, ca sa zic asa…
Alex
21 noiembrie 2011
Ce tip de pusca cu luneta ati folosit?
)
Oricum,mie mi se pare normal sa-mi apar proprietatea,indiferent ca cel care imi incalca proprietatea e un hot sau un animal.
Daca de exemplu locuiesc la o cabana de la munte(proprietatea mea) si imi intra un urs in casa,nu ar fi normal sa-l impusc?
Sau daca pe masina mea noua(care si asta e tot proprietatea mea) care a costat zeci de mii de euro sta o pisica jegoasa pe capota,n-ar trebui sa pun cainele pe ea sa o roada?
Sau daca sunt tata si vine un pedofil care se da la fetele mele (tot proprietatea mea desigur),n-ar trebui sa-i trag una la oua si sa-l castrez?
Ce sa mai spun de cautatorii de buzunare din autobuz,care fura telefoane,portofele si genti sau hotii de masini (asta in caz daca cei jefuiti ii vad chipul hotului fugind cu obiectele furate),de ce trebuie sa stea zile in sir sa astepte pana politia prinde hotul,chiar deloc,n-ar fi normal sa se duca sa-l caute pe hot si sa-i impuste?
Pai si statul ce imi spune sa fac?Sa stau ca fraierul si sa nu fac nimic,sa ma las jefuit,chiar mancat de animalele care imi incalca proprietatea sau violat, ca daca ma autoapar,imi pune catuse?
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
N-a fost o pusca cu luneta, a fost…ceva cu dinti.
Dar prefer sa nu detaliez.
G.M.
21 noiembrie 2011
…ceva cu dinti? ah, da! poate Mihai are un sarpe Cobra pe care-l lasa inauntru in masina
Adrian T.
22 noiembrie 2011
“…ceva cu dinti? ah, da!”
O drujba care porneste automat. Drujba taie si picioarele.
Radu
22 noiembrie 2011
Cred ca stiu ce ati facut. Ati folosit o capcana de lup, am dreptate? Si tatal meu face la fel. Capcana se instaleaza foarte usor pe podeaua masinii la accelerator si in clipa cand hotul da cu piciorul pe intuneric, ii rupe osul.
C
21 noiembrie 2011
Exact . E vorba de ce a spus maxuo8. Vreau dreptul de a-mi apara cu orice mijloace proprietatea si sa cer despagubiri de la stat pentru cheltuielile provocate cu aceasta actiune. Statul este obligat sa ma apere , de aceea ii platesc impozit . Daca nu reuseste si trebuie sa o fac singura , atunci sa ma despagubeasca pentru faptul ca a angajat niste incompetenti .
In plus sa nu fiu pedepsita de doua ori pentru ca muncesc ! O data prin taxare si a doua oara prin toleranta institutiilor statului fata de hoti sau infractori.
idf
21 noiembrie 2011
De ce Mihai ?
Detaliaza , please.
Avem peste 18 ani , suntem majori si vaccinati , si ne plac situatiile cu sange …de hot.
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Simplu, pentru ca folosesc in continuare aceeasi metoda excelenta, si nu vreau sa invat public un hot ce sa faca si cum sa dreaga, ca sa ma fure mai usor. Ce, tu iti publici codurile de la alarma pe internet?
idf
21 noiembrie 2011
danAlex ARAD
22 noiembrie 2011
…shi instituirea PEDEPSEI CU MOARTEA pentru delicte economice grave mai ales….
touretul
21 noiembrie 2011
vor pe dracu sânge. mămăligarii nu știu ce-i aia sânge. știu doar să tacă și să înghită. așa, după vreo 50 de ani de mâncat rahat, poate. dar nu mai devreme.
A.
21 noiembrie 2011
cei cu capul ala decapitat????? :O
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
E o imagine a viitorului.
Alex
21 noiembrie 2011
…..imagine a viitorului politrucilor
)
Alex
21 noiembrie 2011
Uite aici capitalism serios,un premier ce o spune cu tot tupeul:Spania e o tara saraca acum!
Partidul Popular a câştigat detaşat alegerile legislative din Spania şi pregăteşte populaţia pentru măsurile de austeritate pe care a promis deja că le va lua.
Asa da!
http://www.realitatea.net/spania-castigatorii-alegerilor-pregatesc-austeritatea-suntem-o-tara-saraca_888489.html
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
In timp ce romanii promit exact invers: astia de la putere promit ca maresc salariile in 2012, iar astia din opozitie cica angajeaza la stat toti absolventii someri (daca ii voteaza pe ei, desigur). Politicienii romani par oameni normali la televizor, dar actiunile lor tradeaza un singur lucru: dementa.
mac gregor
21 noiembrie 2011
Mie nu mi se par normali nici la televizor. Cel putin Ponta, cu figura aia de pionier. Am fost si eu cand eram mic, dar am iesit totusi din faza aia.
Alex
21 noiembrie 2011
Daca poporul va dori sa organizeze o noua revolutie si in caz daca ii pun pe politruci la zid,nu prea mai e la moda ghilotina,nici executia prin impuscare,nici spanzuratoarea,nici scaunul electric.Sunt de domeniul trecutului.
In “trend” sunt acum armele chimice!
) Daca vrei sa executi o gloata de politruci,”angajezi niste agenti patogeni” care se vor inflitra in Casa Poporului si in Palatul Victoria si isi vor face bine treaba,terminandu-i pe toti,inclusiv opozitia social-liberala.Scurt si la obiect!
X))
Mda,s-ar cam numi terorism daca protestatarii ar proceda asa.Dar asa nu s-ar mai face multa mizerie.
idf
21 noiembrie 2011
salut Mihai
Acest lucru se va intampla , dar din pacate nu asa repede
Da doamne sa ma insel , dar din cate am vazut eu , inca nu se citeste disperarea pe fata nimanui.
Ce ma bucura este ca , politicienni sunt atat de prosti incat sa inghesuie sa participe la guvernare , cheltuie bani pe campania electorala etc …
Eu as vrea sa faca o alianta toate partidele , cand se va vrea sange , ei sa fie strans uniti
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Buna ideea asta cu alianta
tibi
21 noiembrie 2011
Nu stiam de faza cu dom’ Costel. Simpatica, n-am ce zice. Justitia normal ca dormea pe ea, ca de obicei. Dar sa-i fi facut unul buzunar la gat lui dom’ Costel, sareau imediat mascatii.
In legatura cu poza, d-le Giurgea, capetele se puneau in tarusi, sa le vada toata lumea, nu se lasau pe jos
Desi, tind sa cred ca mai curand se va ajunge la cravata de canepa. Sfoara e ieftina, usor de folosit, nu trebuie sa te chinui sau sa te murdaresti iar stalpi sint destui. Ça Ira…
altfel,
http://www.realitatea.net/declaratie-soc-in-rusia-medvedev-vrea-sa-execute-coruptii_888271.html
http://edition.cnn.com/2011/11/21/politics/super-committee/index.html?hpt=hp_bn1
ion
21 noiembrie 2011
Senzational articol…ca de fapt totate, toate….. fara alte cuvinte.
dani
21 noiembrie 2011
Si eu cred ca daca omori un hot in casa ta si nu ai cunostiinte serioase si-un avocat bun riscul sa faci puscarie este real, nu doar teoretic, pt ca altfel nu ar fi aberatii gen” sa te aperi cu mijloace egale cu ale atacatorului”
Alex
21 noiembrie 2011
Domnule Giurgea,diseara cred ca o sa scoateti sampania de la rece
)
http://www.realitatea.net/liderul-socialistilor-europeni-demisioneaza_888718.html
Maine vom vedea daca o sa-l demita PSD pe Geoana de la Senat….
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Foarte frumos. Dar sampania o s-o scot, cand o sa se desfiinteze CAS-ul si ajutoarele sociale.
Stere
22 noiembrie 2011
tot pregatiti o sampanie: http://www.youtube.com/watch?v=JCL8smG1Dd4&feature=share
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Asta intr-adevar e un lucru excelent. Ma bucur foarte tare ca in locul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate vor aparea firme private. E un pas enorm pentru taierea jafului de bani din sistemul sanitar. Daca n-ar fi fost criza, chestia asta nu s-ar fi intamplat niciodata. Buna rau, criza asta!
Trebuie sa faca la fel si pentru sistemul de invatamant, si pentru pensii. Statul sa nu mai aiba monopol nicaieri.
romania inedit
24 noiembrie 2011
Eu as vrea sa nu mai cotizez deloc la sistemul public de sanatate si sa-mi fac o asigurare privata .
Mihai Giurgea
24 noiembrie 2011
Sincer, eu asta am si facut de prin 2009. Si stii ce misto sunt tratat? (adevarul e ca de fapt, pana acum n-am prea avut nevoie. Cea mai grava boala de care am suferit in ultimii 42 de ani, a fost gripa).
Adrian T.
21 noiembrie 2011
“Anunţ că după Convenţia PSE (programată între 24 şi 26 noiembrie), voi demisiona din postul de preşedinte al PSE. Pentru mine a venit vremea să încep un nou capitol al vieţii”, a spus Rasmussen, explicând că doreşte să acorde mai mult timp familiei sale.
Poate si-a dat seama unde e functioneaza socialismul: in familie si nu in economie.
razvanrinder
21 noiembrie 2011
Da, pedeapsa cu moarte trebuie reintrodusa, numai ca in Europa cea democratica si crestina este intrezis sa iei viata unui om din motive care mie imi scapa.
Mihai Giurgea
21 noiembrie 2011
Motivul este ca Europa crestina si democratica este o constructie aberanta, nascuta din ideile unor intelectuali de stanga (in special francezi). Care se considerau inteligenti, dar s-a dovedit ca, iata, erau total rupti de realitatea economica (altfel creatia lor, Uniunea Europeana, n-ar fi fost in pragul falimentului dupa numai cativa ani de la infiintare). Niciodata in istorie, vreo organizatie politica atat de mare si de bogata (UE este mai mare ca Imperiul Roman) nu s-a prabusit atat de rapid. In final, dezastrul social in care se zbate Europa de azi, tradeaza defectul comun al tuturor socialistilor, din toate epocile: sunt prosti gramada.
Cu asemenea oameni dialogul este inutil. Iar internarea lor in lagare este o irosire de resurse (ca n-o sa le vina mintea la cap. Si chiar daca le vine, oricum 7 miliarde de oameni sunt prea multi). Din fericire insa, solutia problemei socialiste (si in general a celor de stanga) e foarte simpla, usor de aplicat si a fost pe larg experimentata in conflictul iugoslav: executiile in masa si gropile comune. Cel mai bun comunist e comunistul mort.
cainedebalta
21 noiembrie 2011
Crestinismul a fost o piedica in dezvoltarea umana in perioada inchizitiei(evul mediu) cand Europa Occidentala a fost privata de operele marilor filosofi greci si combaterea altor invataturi care nu erau in concordanta cu ideile bisericii romano-catolice.
Insa crestinismul a fost un impuls urias dat oamenilor si socetatii umane in general, nu e perfecta…..insa a fost cea mai buna din religiile existente.
Nu iau in nici-un fel aparare crestinismului…spus simplist…. sunt un ateu(darwinist), insa crestinismul(trecand peste multele greseli pe care le-a facut in istorie) a fost o religie progresista care a transformat Europa in pilon de civilizatie si progres al intregii lumi.
Intrebarea este daca mai este actuala si benefica dezvoltarii socetatii umane in viitor!!!!!
John Galt
22 noiembrie 2011
Domnule Giurgea, intelectualii nu pot fi de stanga. Ar fi un nonsens. Unde ati vazut aceasta minune a lumii “intelectualul de stanga”? Chiar sunt curios!
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Corect: astia de stanga doar se dau intelectuali, in cercurile lor muncitoresti. Dar ceea ce le lipseste e tocmai intelectul. Iar intelectual fara intelect, se cheama ca nu exista
cainedebalta
23 noiembrie 2011
Ma refeream in general la intelectualii(scriitori, prozatori, filosofi). Marea parte a acestor intelectuali….trateaza in operele lor suferinta sufleteasca si neajunsurile prin care trec oamenii obisnuiti si au compasiune , empatie fata de ei.(aceasta abordare este una sociala )
In Romania simpla etichetare a unui intelectual ca fiind social-democrat,socialist este imediat asociat cu PSD, PDSR, FSN,Iliescu, si cu toti nomenclaturistii din vechiul sistem comunist) cecea ii face pe multi sa se teama de acesta asociere.
cainedebalta
22 noiembrie 2011
Sa sti ca te inseli!!!!!
Mai informeaza-te ………intelectualii sunt de obicei de stanga.
Carol
22 noiembrie 2011
Care intelectuali sunt de stanga? Cei care scriu “tu sti” cu un singur i? Aia, da, ai dreptate si eu cred ca sunt de stanga.
Rivernariumul
23 noiembrie 2011
As putea aici sa argumentez ca marii intelectuali ai lumii din principiu au fost de stanga…
Adrian T.
23 noiembrie 2011
“As putea aici sa argumentez ca marii intelectuali ai lumii din principiu au fost de stanga…
”
Exemple? Sper sa nu confunzi mari intelectuali cu populari.
crisuadi
22 noiembrie 2011
“Cel mai bun comunist e comunistul mort.”
hahahahahahaha ! Excelent !
Adrian T.
21 noiembrie 2011
“este intrezis sa iei viata unui om din motive care mie imi scapa.”
Ar fi o prostie sa o introduca in vremurile astea. Iti dai seama pe urma, daca vine spre exemplu Ponta & Co. la controceni, cum ii omoara pe toti care doresc.
cainedebalta
21 noiembrie 2011
Nu se va destrama UE!!!!, insa vor fi taieri drastice de bugete…..se va aplica o fiscalitate asemanatoare statelor care au moneda unica.Bancherii credeti ca sunt prosti sa piarda toti bani riscand falimentarea Greciei, Spaniei, Italiei, etc??? ……ii vor finanta exact atat cat sa nu intre in default ….le va da sansa sa isi regleze consumul in asa fel incat in viitor sa poata sa isi recupereze banii.
Daca intra Italia in default….moneda unica va avea o cadere libera care va trage in jos Germania si Franta(a 4 si a 5 putere economica a lumii) dupa care se duce si SUA, China si toata omenirea intr-o criza in care se ajunge inevitabil la un razboi mondial sau rescrierea radicala a drepturilor omului pentru mult timp de acum incolo.
Democratia autentica poate fi mentinuta de la un anumit venit pe cap de locuitor, daca acest venit scade dincolo de el…..democratia ramane un simplu cuvant in istoria umanitatii!!!!
mihaita
22 noiembrie 2011
Auzi, imi vine sa urlu cind aud de drepturile omului! “Dreptul la un nivel de trai adecvat, incluzind casa, haine, haleala, asistenta medicala”. Pe gratis, nu? In schimb, daca un guvern idiot iti da o arma in mina si te trimite sa te bati cu altii, tu nu ai dreptul sa refuzi. In forma actuala, drepturile omului sint o prostie.
dragos
21 noiembrie 2011
Problema e ca prima data v-a curge sangele romanului de rand si abia apoi cel al politicienilor si o sa treaca ceva timp pana cei dintai sa isi dea seama ca sunt decapitati in fiecare zi,unu cate unu…Se pare ca inca mai sunt bani,care se vor termina dupa alegerile de anul viitor iar apoi “imaginea viitorului” v-a fi o realitate zilnica!
alex
21 noiembrie 2011
Am niste intrebari pt dvs in legatura cu tara unde ar fi bine sa imi deschid cont bancar pt offshore. Am cautat adresa dvs de email dar nu o gasesc. Daca puteti sa imi dati un semn pe adresa pe care v-o las odata cu acest comentariu, apreciez.
Adrian B
22 noiembrie 2011
Deci vreţi să deschideţi doar contul bancar în acea ţară, nu şi firma? Nu ştiu câtă legătură are, dar poate vă ajută:
http://capitalismpepaine.wordpress.com/2010/12/27/in-ce-tari-merita-sa-ti-faci-firma-si-cat-costa/
Alex
22 noiembrie 2011
Citisem articolul dar multumesc pt raspuns. Firma e in Seychelles. Ma interesa daca e mai bine ca si contul sa fie tot in Seychelles, sau in alte tari gen Letonia. Mi s-a sugerat si o banca din Tanzania, dar nu imi place cum suna, fara sa am vreun motiv intemeiat. Daca cineva si-a deschis cont pt offshore in Letonia sau alta tara, il rog sa raspunda. Multumesc
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Daca ai nevoie de cont in UE, Letonia si Cyprus sunt destinatii folosite pe scara larga. Daca ai nevoie de cont in afara UE, Seychelles e ok. Deci ambele variante sunt valabile. Sfatul meu este sa te interesezi ce tip de internet banking iti ofera fiecare banca. Unele iti dau voie doar sa vizualizezi online contul, dar nu poti sa faci efectiv operatii online (transferuri).
Ion
21 noiembrie 2011
Mihai, romanii nu vor sange, vor doar sa o duca mai bine decat vecinul – atat! Atata vreme cat vor reusi asta vor sta in banca lor si vor primi bucurosi sacosele cu cozonac-ulei-zahar-pixuri-brichete-umbrele-etc. Daca FMI-ul nu mai da bani atunci “politicienii” mai au o varianta – tiparirea de bani, inflatie sangeroasa, pierderi uriase pentru banci-dezvoltator-etc. De ce nu fac asta? De ce sta ronul la 4.3? Sangele poate veni in cazul asta de la bancherii si dezvoltatorii care au supt sangele poporului in ultima perioada.
Pe de alta parte, pe Nuti unde o vedeti in toata combinatia asta? Cam dur articolul si poate ne mai descretim fruntile!
Serios acum – sistemul nu poate face implozie pentru ca implozia inseamna razboi civil, rascozle populare, executii populare, un fel de lovilutie ca la 89. Nu cred ca asa ceva se poate intampla in Romania membra NATO, membra UE, acu-acu in Schegen si in 2015 cu EUR adoptat. Parerea mea – astept ajutorul vostru sa mi-o pot schimba in bine!
Supermario
22 noiembrie 2011
Romania va mai sta pe 4,3 – 4,4 cat timp va mai putea lua bani de la altii. Cand nu-i va mai da nimeni imprumut, si-i va tipari singura.
Credeti ca astia de la putere, impreuna cu imbalsamatul de Isarescu, s-ar da la o parte sa aplice din nou metoda din anii ’90? Vreti salarii, vreti pensii, vreti ajutoare? Ia luati d-acilea cu sacosa, ca la Caritas, ca-i superoferta. Primiti azi bani pentru doua paini si maine cumparati cu ei numai una…
Politrucii sunt dependenti de putere ca si drogatii: pentru drogul social au luat la inceput bani imprumut, acum vand tot din casa si dau in cap ( la proprietari si la firme ), maine vor incepe sa falsifice banii. Daca tot e sa fie linsati in strada – macar sa amane deznodamantul!
Poate vine invierea mortilor si nemurirea sufletului si scapa ei cumva…
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Tiparirea de bani neacoperiti duce la razboi civil, urmat de dictatura, in doar cateva luni. Cine are impresia ca mai lungeste pelteaua cu bani fara acoperire, traieste in vise. Nici macar la stiri nu se uita, sa vada ce se intampla in Argentina.
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Serios? Nu poate fi razboi civil, pentru ca Romania e…”acu-acu in Schengen si in 2015 cu EUR adoptat”? hahaha! Cred ca traiesti intr-o lume foarte rozalie si pufoasa. In realitate, pana in 2015 se pot intampla multe. Mai moare magarul, mai piere samarul…
sorin
21 noiembrie 2011
Inca de pe vremea extraterestrului Ciorbea, care restructura mineritul trimitand minerii la pensie cu zeci de salarii compensatorii am tot sperat ca Romania va intra in incapacitate de plata. Sa nu mai aiba de unde sa dea pomeni. Dar din pacate, nu s-a intamplat nici macar in 2010. Cand cel care mi-a inselat dorinta a fost nimeni altul decat reformatorul FMI. Si dupa ce Grecia a primit in ultimii doi ani bani cu lopata, de si-au dublat datoria, speranta mea ca nu se va gasi nimeni care sa ne dea bani imprumut a murit pentru ca … asta-i planul: da- i prostului bani de tocat pana cand face o asa datorie incat intr-adevar nu va mai putea sa o plateasca in veci si … va ramane sclav in veci. Interesul nu este sa platesti datoria, ci sa nu o platesti. Toate activele cu o minima valoare iti vor fi atunci luate pe nimic si sclavia este a urmasilor. Cam asa, un fel de mortal combat modern. Totusi, sper ca draga de criza economica sa nu se termine inainte de a intra si noi intr-o incapacitate de plata sanatoasa !
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Poti sa fii linistit, criza economica o sa dureze destul. De fapt, n-o sa-i mai vezi capatul niciodata.
mihaita
22 noiembrie 2011
Pina nu crapa rahatul ala comunist numit FMI nu va fi nici o reforma in Romania. Ca si pina acum, guvernantii nostri cu cap vor lua bani cu imprumut pentru a plati pensii, ajutoare sociale si subventii. Culmea prostiei, nu imprumuti bani pentru a investi in ceva, sa ai profit dupa aia, nu, imprumuti ca sa cheltui prosteste.
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Pai, tocmai au fost refuzati saptamana trecuta de catre FMI. De la cine sa mai imprumute? de la niste banci private suficient de nechibzuite ca sa-si riste banii (dupa ce au pierdut masiv in Grecia)? ma cam indoiesc!
Adrian T.
22 noiembrie 2011
Se imprumuta de la Deutsche Bank. De asta fost Traian Basescu in vizita la Merkel.
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Sa mergi in vizita e una, iar sa primesti efectiv bani e cu totul alta. Poporul german refuza sa dea bani grecilor si credeti ca vor sari sa-i salveze pe….romani? Cred ca nu va dati seama cat dispret gros si scarba simt germanii fata de Romania. N-ati simtit ce inseamna sa spui ca esti roman, intr-un restaurant din Germania. Germanii vor ajuta (poate) Ungaria. Dar niciodata Romania. In noua Uniune Europeana construita de germani, romanii vor fi lasati pe din afara.
Adrian T.
22 noiembrie 2011
http://www.cogitus.ro/noutati/vizita-oficiala-a-presedintelui-traian-basescu-la-berlin-deutsche-bank-interesata-de-finantarea-deficitului-si-achizitia-unei-banci-locale
Promisiuni au dat. Daca o sa se tina sau nu de cuvant, ramane de vazut.
romania inedit
24 noiembrie 2011
Deutsche Bank nu este intr-o situatia financiara prea buna si taierea a jumatate din datoria Greciei i-a ingrozit pe bancheri .
manole
22 noiembrie 2011
Sa-ti dea dzeu sanatate .M-a uns pe suflet
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Sa ne dea sanatate tuturor.
Dan
23 noiembrie 2011
Ce socialist a sunat asta
Cipri
22 noiembrie 2011
Excelent articol, ca intotdeauna, cu observatia ca imi transmite constatari, si nu solutii (or mai fi solutii???).
) cu fata sparta, chiar daca deocamdata doar in Photoshop… deocamdata…
Poza nu-mi place, pentru ca prezinta un NECUNOSCUT decapitat; preferam un politician roman cunoscut (sau mai multi
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Nu, dupa parerea mea, acum nu mai e nimic de facut. Am mai scris intr-un articol: se putea face ceva in perioada 2008-2010. Toate partidele au fost la putere in perioada respectiva: in 2008 PNL, in 2009 coalitia PDL-PSD, in 2010 PDL singur. Nici unul nu a facut nimic. De fapt au facut chiar rau: au marit cheltuielile publice, in loc sa le scada.
Iar acum e prea tarziu. Economia romaneasca a fost prea grav lovita. Orice economie e ca o retea, e o “panza” de contracte si schimburi comerciale. De aceea economia unei tari se poate regenera, se vindeca singura – daca nu este prea grav lovita. Ei bine, exact asta s-a intamplat in Romania. “Panza” economiei romanesti are gauri prea mari, in clipa asta, ca sa se mai poata vindeca: au disparut sute de mii de firme, investitiile straine au scazut de la 9 miliarde la sub 1 miliard, banii adusi de muncitorii romani in strainatate – la fel. Chiar daca s-ar incepe acum o reforma ultracapitalista dura (impozitarea prostitutiei, scaderea taxelor cu 75%, desfiintarea CAS-ului, privatizarea Casei de Pensii si a Casei de Sanatate), acum e prea tarziu. Pur si simplu economia romaneasca nu mai are sange in ea, ca sa se vindece.
Exista momente in istorie cand ai de ales si alte momente cand nu mai e nimic de facut. Nu mai intrebati de solutii, ca nu mai exista. Individual, poate ne mai putem salva (mai ales cei care pleaca din tara), dar statul roman nu mai are nici o sansa. Incepand din 2011, soarta Romaniei e pecetluita. Iar vinovatii sunt clari: sunt cele 3 partide care au guvernat in 2008-2010. Vinovati sunt si liderii, si simplii membri de partid, si cei din organizatiile de tineret. Ei toti au distrus Romania.
idf
22 noiembrie 2011
salut Mihai
Va trebui sa tesem o alta panza. sa fom din nou China Europei , cum se preconiza la inceputul lui 2000.
Sa iasa toate bugetarele , din sistem sa mearga la masina de cusut , cu salariul aferent sectorului. Sa reinviem lohn-ul .Avem niste avantaje , pe care le putem fructifica.
Nu vor sa se angajeze? Foarte bine . Sa se descurce , iar patronii sa poata aduce chinezi , indonezieni etc sa le poata lucra , fara ca legea sa ii impiedice.
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Asta e oricum singura cale. Dar situatia din 2000 era mai buna. Atunci Romania nu avea cea mai mare datorie externa din istorie. In plus, acum or sa fie multe tari care vor concura pe postul de “China Europei”. Sa nu te miri daca va fi si Germania printre ele. Pentru ca toata Europa va trebui sa devina o “China”. Asa ca saracia si suferintele care ii asteapta pe romani sunt greu de imaginat.
idf
22 noiembrie 2011
Mihai
”Asa ca saracia si suferintele care ii asteapta pe romani sunt greu de imaginat.”
Pentru anumiti romani. Nu stiu de ce cred ,ca circa 15% dintre romani o vor duce destul de bine ( aici ma refer , la antreprenori si chiar si la angajati care isi dau interesul si ii duce cat de cat capul ).
Evident va fii groaznic pentru ce ce isi inchipuie ” 8 ore de munca ” la ora 15 sa rupa poarta , si mult timp liber. Asta va fii toata suferinta lor..
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Corect, pentru anumiti romani. Pentru ca sectorul privat stie deja ce-i aia criza. Pana acum, el a dus toata greutatea crizei. Din sectorul privat au venit toti somerii din ultimii 3 ani. Baietii de la stat se smiorcaie ca li s-au taiat un picut salariile: sa ii vad cand n-o sa le mai primeasca deloc.
cost
22 noiembrie 2011
Mihai total deacord cu tine. De altfel nici articolul nici marea majoritate ale comentariilor nu necesita din puntul meu de vedere alte retusuri de fond. Prin urmare ma limitez a citi cu interes si placere articolele si comentariile. Imi place linia asta tot mai clara pe linia economica dupa venirea din vacanta. hahaha ?????
cost
22 noiembrie 2011
Cred dupa opinia mea , cash-ul nu mai este o solutie de protectie . Un stoc de urgenta , de supravetuire da, dar restul de surplus este expus din ce in ce mai mult devalorizarii acum si in perioada urmatoare . Ca atare din pct de vedere a finatelor personale, cine se v-a focaliza doar pe economisire vor pierde din valore. Alte opinii?
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Si eu cred la fel.
cost
22 noiembrie 2011
Ultimul coment era la intrebarea lui Cipri dar nu stiu cum de nu s-a incadrat sub comentul lui Cipri. Sa fie Mihai, unul dintre desele greseli de dactilografie ale mele?
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Nu e greseala ta, e o problema mai veche a wordpress-ului. Din pacate nu se poate seta cum mi-ar placea mie (cu comentarii numerotate). Ma intreb de ce, ca n-ar fi complicat.
AC
22 noiembrie 2011
“Marxist movement”
… o lume plină de țepe spălate cu săpun “irinel e comunist”…
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
cost
22 noiembrie 2011
Mihai varianta aceasta mi se pare pare mai obositoare . Mai bine cea anterioara ( cu mici probleme), dar poate sunt eu mai conservator si ma acomodez mai greu, eu stiu…..
DIAVOLO
22 noiembrie 2011
Ce ar fi sa infintam un partid radical domnule Giurgea ? Vorbesc cat se poate de serios . Vorbim discutii , cel mai bine ar fi sa trecem la fapte , pentru ca nu putem astepta la infinit . Daca nu facem ceva , nu se va schimba absolut nimic. Sistemul actual din Romania si din lume este din pacate este anticapitalist . Trebuie sa facem ceva repede !
M-am saturat de propaganda socialista pe care o aud mereu . Ca vezi doamne criza e din cauza oamenilor de afaceri , ham ham ham … cand in realitate criza e din cauza lichelelor comuniste care poarta astfel de discutii de rahat la adresa oamenilor care fac ceva . Subscriu la “singurul comunist bun e cel mort” . Ne trebuie un sistem nou , care sa readuca prosperitatea si sa se invarta in jurul proprietatii private si desigur care sa impuna pedeapsa capitala pentru corupti .
Un alt aspect pe care l-am observat si care mi-a facut scarba consta in faptul ca imediat ce ai iesit din imm-uri si ai o afacere mare esti considerat o javra (hiena capitalista). La urma urmei asta urmareste orice afacere , sa devina mare. Ce dracu ? Iar daca reusesti putorile socialiste incep sa latre.
SA TRECEM LA FAPTE ! SA PUNEM DE UN PARTID CAPITALIST SERIOS!
DIAVOLO
22 noiembrie 2011
este din pacate* modificati va rog
idf
22 noiembrie 2011
Diavolo
nu te chinui sa strangi semnaturi. e pierdere de vreme.Vezi un pic daca exista ceva partide pe piata si cumpara unul. Dupa care poti modifica statutul asa cum doresti ( doriti voi )
Am o mica problema : daca sistemul democratic actual se mentine , nu cred ca partidul ar avea o sansa.Gandeste-te , ca nu o sa te voteze bugetarii si pensionarii deci mai mult de 15 % nu o sa ai niciodata.
Il inteleg pe Mihai de ce nu se implica.
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
Daca va place si credeti ca aveti timpul necesar pentru activism politic, sigur, by all means, infiintati un partid de dreapta. Eu va sustin public. Dar eu personal n-o sa ma implic in asa ceva, din trei motive: 1. n-am timp 2. nu-mi place activitatea politica 3. interesele mele nu mai sunt in Romania. Asa ca pe mine prabusirea economica a Romaniei nu ma mai atinge.
Chiar te rog sa ma tii la curent cu demersurile (cand incepi strangerea de semnaturi etc).
John Galt
24 noiembrie 2011
Mihai, pai in cazul asta o sa te tin eu la curent, din cand in cand. Sper sa nu consideri ca fac reclama sau alte povesti, ca nu asta e scopul meu. Eu vreau sa-i vad pe baieti ca macar afla ce-s alea drepturi naturale, inainte sa-si ia gatul intre ei. E mai amuzant asa.
Mihai Giurgea
24 noiembrie 2011
Multumesc.
Cristian
22 noiembrie 2011
Nota maxima pentru articole si imagine asupra economiei prezente si viitoare.
Csaba-Levente Ferencz
22 noiembrie 2011
»toata Europa va trebui sa devina o “China”« (M. G.)
Deşi ideea ca Europa să copieze reţeta chineză care acum are succes e interesantă, eu cred că Europa ar trebui să gândească în perspectivă la altceva. Adică Europa să NU fugă după China ci să se încerce să se dezvolte într-o altă direcţie în care China nu poate concura dar care o să DEVINĂ importantă în viitor. Aşa cum a spus celebrul hocheist Wayne Gretzky despre unde trebuie să se poziţioneze jucătorul într-un meci: “A good hockey player plays where the puck IS. A great hockey player plays where the puck IS GOING TO BE.”
Poate că de ex. agricultura ecologică/bio şi investirea în dezvoltarea techologiilor legate de energiile neconvenţionale ar putea să fie o posibilă direcţie deoarece poluatorul number one numit R. P. Chineză nu-i pasă deloc de mediu. Păcat că poluarea nu se opreşte la marele zid…
Stere
22 noiembrie 2011
Excelent raspuns domnule Csaba !
Profit mare o fi din exploatarea la sange a muncitorilor, insa profiturile si mai mari sunt din exploatarea ideilor. Iar in domeniul inovatiilor e intr-adevar criza, peste tot in lume.
DIAVOLO
22 noiembrie 2011
Economia Romaniei se poate regenera domnule Giurgea dar trebuie taiat in carne vie !
Cu cat statul social pica mai repede cu atat posibilitatea de a se pompa bani pe piete este mai mare .
Sa stam si sa ne plangem de drobul de sare ar fi o mare prostie !
maria
22 noiembrie 2011
Ne meritam soarta! Nu doar partidele si echipa din guvern sunt vinovati pentru ceea ce se intampla acum in tara, ci noi toti la un loc. Am contribuit fiecare cu picatura noastra la dezastru. Vreti exemple? Cati dintre cei care sunt in pensie pentru invaliditate sunt pe bune bolnavi? Eu zic ca vreo 50%! Medicul de familie, medicul specialist, comisia de expertiza un lant intreg de vinovati ,dar …spaga merge, leafa merge si noi cu drag muncim!
Mai nou tinerele mame “dornice de munca” obtin tot prin spaga un certificat de handicap pentru propriul copil care nu are nici o problema de sanatate dar, asa, pentru a mai sta inca un an acasa. Din nou bani de la buget pierduti pe apa sambetei! De pe la vreo 52 de ani toata lumea se gandeste cum sa iasa la pensie nu sa mai munceasca si atunci gasesc tot felul de portite ca sa plece ori in somaj ori in pensie. Pai cum sa mearga economia asta cand multi pierd vremea de pomana.
Mihai Giurgea
22 noiembrie 2011
N-ar fi mai simplu sa se desfiinteze complet banii pentru handicapati? si la fel si banii pentru mame. De ce sa dau eu bani ca are chef una sa fete? e decizia ei, deci sa se descurce pe banii ei, cu familia ei. Iar eu iau deciziile mele, pe banii mei, cu familia mea.
John Galt
24 noiembrie 2011
Evident ca ar fi mai simplu. Ar fi chiar indicat (link – Healhtcare is not a right), pentru ca e singura solutie MORALA, chiar daca pare ca nu e.
mihaita
22 noiembrie 2011
Maria, eu zic ca prost e ala care da, nu ala care ia. Ce, tu n-ai lua niste bani daca statul roman ti-i da pe gratis?
In orice tara se intimpla la fel. S-au crucit englezii cind au vazut ce vile misto se fac in Faurei din ajutoarele lor sociale. Bine le-au facut romii!
52 de ani e o virsta inaintata, sint oameni (in armata de exemplu) care au iesti la pensie la 40 de ani. Si se mai mira niste politicieni idioti de ce nu sint bani.
stallion
22 noiembrie 2011
D-le Giurgea, am o presimtire ca veti ajunge in fruntea tarii mult mai repede decat isi inchipuie oricine, nu de alta dar se pare ca sistemul socialist este pe ultima suta de metri.Isi joaca ultima carte, aceea (gresita) a imprumuturilor.Sper sa sprijiniti dezvoltarea “BVB” respectiv umplerea puscariilor cu interlopi si procurori.
G.M.
22 noiembrie 2011
Investitorii a-şi retrag banii investiţi pe pietele financiare pentru ca sunt deja obositi din cauza non-acţiunilor politicienilor europeni. Bonitatea unor ţări europene este trecerea de la rău la mai rău în fiecare zi. Politicienii europeni nu par ca au de gand să ofere soluţii reale prea curând. Vor doar sa proteje uniunea monetară comună (euro) prin toate mijloacele.
Şi nu au nici o problemă de a suprima vocea celor care observa aceasta stare de lucruri.
Asta arată despre ce e într-adevăr Uniunea Europeană: o construcţie artificială compusa din nişte politicieni şi cativa tehnocraţi care doresc să profite de controlul asupra oamenilor – insă fără a dispune de capacităţii şi cunostiinţe economice.
Este ceva de genul Imperiului Roman aplicat în lumea de astăzi.
Rusia devine din ce in ce mai mult “noul jucător” al Europei.
Liderii ruşi profită acum de o mare oportunitate de a-şi consolida influenţa lor asupra Europei; să-şi recâştige influenţa în mai multe ţări din fostul bloc sovietic. Ei ştiu că economia Rusiei nu este atat de dezvoltată şi atunci se bazează pe exporturilor de materii prime. Ruşii vor să consolideze dependenţa Europei de petrolul şi gazul rusesc. De asemeni cumpăra nişte firme interesante şi ieftine din Europa.
Ruşii au deja parteneriate bune cu Germania. Politicienii germani sunt prietenoşi fata de ruşi. Situaţia incepe sa arate din nou ca o foarte bine-cunoscuta imagine din trecut: Germania şi Rusia încearcă să-şi împartă zonele lor de influenţă în Europa.
Tările din Europa ar trebui să-şi faca griji cu privire la acest nou “plan de dezvoltare”. Insă, nu sunt sigur dacă liderii ţărilor din Europa Centrală şi de Est (dar şi unele ţări din Europa de Vest) înţeleg ce se întâmplă acum. Peste doar câţiva ani va fi deja prea târziu să facă ceva împotriva acestor schimbări care se planifică acum, sub nasul lor. Cu atat mai puţin politicienilor romani – care par că nu le pasă decat de vendetele lor personale şi a fi realeşi.
DanCanada
22 noiembrie 2011
Dle Giurgea: articol fain si foarte adevarat, ca de obicei! Base nu poate sa faca mare lucru pentru ca orinduirea din Romania e oligarhism manelist, si nicidecum capitalism sau socialism. Politicul si juridicul e detinut de citiva, de-aia discutiile pe plan politic sint ca intre oligofreni. Teatrul cu Geoana sau panarama absolut falsa cu excluderea lui Base sint mai distractive decit Divertis.
Probabil stiti deja, sint multi si pe-aici care spun ca dvs., ca cei care calca pe bec (evaziuni, mina pina la cot in punga statului etc) sa fie executati. “Hang’em high!”
Inca ceva: MARE dreptate aveti cu comunistii!
mihaita
22 noiembrie 2011
Tocmai am citit stirile si-am vazut ca Ungaria a majorat TVA-ul la 27% si va introduce noi impozite pentru firme de la anul. Ai un cal, nu poate urni caruta, si tu mai incarci caruta? Cit de prost poti sa fii?
cost
22 noiembrie 2011
Fratilor s-a rezolvat!!!!! Gata cu criza Bernanke s-a hotarit !!!!! ii va da lui Lagarde cati de multi bani are nevoie FMI si bine inteles dupa necesitati. In scurte cuvinte vor fi bani mai multi de cat e nevoie. Nu e Tare??
theodorus
22 noiembrie 2011
Franta se clatina: http://www.business24.ro/macroeconomie/rating/franta-se-clatina-cum-va-afecta-scaderea-ratingului-bancile-din-romania-1502495
Spania plateste dobanzi mai mari ca Grecia : http://www.ziare.com/bani/imprumut/spania-plateste-dobanzi-mai-mari-decat-grecia-1135400
dan
23 noiembrie 2011
CINE STRANGE SEMNATURI PENTRU PARTIDUL D EDREAPTA CA PARTICIP SI EU.
seby
23 noiembrie 2011
si eu ma bag sa ajut
seby
23 noiembrie 2011
“Când unu din trei bugetari câştigă sub 1.000 de lei pe lună, iar un ministru 4.000 de lei, bugetul este din start construit pentru corupţie”-cum comentati acest titlu din Ziarul Financiar?
Mihai Giurgea
23 noiembrie 2011
Un titlu comunist. Bugetarul respectiv n-ar trebui sa castige nici un leu. Pentru ca n-ar trebui nici macar sa existe. Toata activitatea statului trebuie externalizata catre firme private.
stallion
23 noiembrie 2011
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-10767561-iluzii-desarte-statul-social-statul-bunastarii-sau-statul-asistential.htm
mihax
23 noiembrie 2011
Diavolo, un blog ar fi binevenit pentru ca ai putea expune informatii despre viitorul partid si ar permite o comunicare usoara cu/intre persoanele care vor sa ajute.
Adrian B
23 noiembrie 2011
Furci, topoare, gărzi de corp, jandarmi, ţărani nemulţumiţi [...] toate într-un scandal legat de modul în care sunt administrate terenurile agricole din localitate, păşuni şi păduri.
Sursa: http://www.jurnalul.ro/special/vicepresedintele-cj-caras-severin-la-un-pas-de-a-fi-linsat-de-populatie-597355.htm
badbreath778
23 noiembrie 2011
Oameni buni, voi in afara de a promulga viziuni apocaliptice mai stiti ceva ?
Unii dintre bunicii / strabunicii vostri au avut norocul extraordinar de a fi intemeietori de domenii pentru ca mai apoi sa perceapa taxe rusinos de mari in schimbul unor asa zise “diplome de studii”.
Aceste minunate “diplome” ajung sa reprizinte pur si simplu “bilete de interviu” cu angajatorii, printre care inca mai exista “dizidenti” fata de sistemul impus de rubedeniile celor care se stiu.
Multe dintre persoanele de pe acest blog considera ca ar trebui sa revenim in esenta la un sistem Darwinian, in care bagam copii in gauri transversale sa scoata carbuni, ca “e mai ieftin asa”.
Macar rozatoarele au instictul de a-si devora nou nascutii in caz de pericol mortal, ceea ce reprezinta un gest mult mai, sa zic “uman” decat multe dintre ideile promovate pe acest blog.
Presupunand ca ajutoarele sociale ar fi complet eliminate, viitoarea clasa a superbogatilor ( asa cum a fost denumita in repetate randuri in acest blog ), cum si-ar sustine dezvoltarea ?
Renuntand la cultura ?
Renuntand la civilizatie ?
Renuntand la explorarea spatiului ?
Renuntand la inginerie ?
Isi vor alege “oameni de curte” ca Wagner, Mozard, Fontaine prin metoda pura a “bulanului” si metoda “i just got a gut feeling about this guy”?
Ce vreti voi nu e capitalism pur, ci al un doilea Ev Mediu, in care locul aristocratilor cu “sange albastru” este pur si simplu inversat cu cel al burghezilor.
Daca printre voi se regasesc ingineri sau profesori din domeniile “reale” (matematica, fizica, electronica, etc.) sper ca va este rusine. Sau poate nu, poate ati aprofundat atat de mult domeniul incat ganditi numai in “influente”, “limite”, “singularitati” si ati pierdut entuziasmul care v-a propagat initial pe acest drum.
Daca sunteti doar economisti 100% pe acest blog, se schimba moneda, nu am pretenia de la dvs sa intelegeti atat necesitatea evolutiei ca specie cat si necesitatea evolutiei uneltelor folosite.
Mai pe sleau: daca nu ai ingineri, ii formezi sau ii cumperi. Cand nu se mai gasesc de cumparat, cineva va trebui sa ii formeze.
Si am doar atat de spus: eliminarea scolii “de stat” ca sistem educational nu va ajuta in acest sens.
Cu drag,
un student prost
John Galt
24 noiembrie 2011
Greu la deal cu boii mici. Imi spui si mie cum a aparut curentul electric? L-a inventat statul, nu-i asa?
Alex
24 noiembrie 2011
Eu sunt într-un domeniu “real” și nu mi-e rușine deloc de ideile mele. Sunt destul de sigur că destule universități *private* mi-ar fi dat bursă integrală. Și pentru că în România nu există, aș fi luat mai devreme decizia corectă să plec.
Unde e pierderea?
Florin
24 noiembrie 2011
Foarte ,foarte mult “optimism” in postarile de mai sus.,postari facute de oameni lucizi.cultivati,informati…dar care au trait in Romania si ,sigur, au facut aceleasi greseli ca majoritatea …au imprumutat bani sperand sa o duca mai bine,si…? Daca i-as intreba pe cei care scriu pe acest blg,cu si fara poza , ce erau si ce faceau ei acum 10-15 ani ,sigur au sa-mi raspunda ca invatau sa devina capitalisti ,la fel ca cei “de afara”,la fel ca un fotbalist de 8 ani care viseaza sa invete fotbal mai bine ca sa ajunga sa joace la STEAUA si odata ajuns la STEAUA…da de BECALI …si isi da seama ca STEAUA nu e ce credea el ca e.Romania are o mare problema, mare de tot dar Europa are o problema si mai mare,o problema imposibila de rezolvat. Romanul (ca majoritate) se va intoarce la ce si cum stia el sa traiasca iar cel ce nu stie sa traiasca altfel va fi nevoit sa invete .50% din populatie sa si se autogospodareste si mai are un procent de odrasle de la oras pe care tot ea le duce in spate in schimb in tarile super dezvoltate si in super orasele lor…E clar ca nimeni nu stie foarte clar ce se va intampla dar ce este sigur e ca va fi fantastic de greu,o problema mare se afla in psihicul personal al fiecaruia…CE VREA SI CE NU VREA DE LA VIATA SI DE LA VIITOR… de aici pleaca apoclipsa personala pentru fiecare.
Alex
24 noiembrie 2011
@Mihai: ok, externalizata spre firme private, si acele firme in fata cui vor raspunde daca treaba nu va merge bine sau daca se vor dovedi incapabile? Sau daca vor da faliment etc.? Crezi ca vor pune bani de la ele din buzunar ca sa astupe gaurile, sau isi vor lua degraba talpasita?
Mihai Giurgea
24 noiembrie 2011
Simplu: nu vor raspunde in nici un caz in fata “poporului”. Ca nu poporul tine bugetul in spate. Ci in fata contribuabililor reali: adica a altor firme private. Dreptul de vot pentru firme este absolut necesar. Si te asigur ca firmele stiu sa trateze intre ele, pentru ca fac asta de vreo 2000 de ani. Sa stii ca si in Imperiul Roman existau contracte, oameni de afacri mari si mici, si firme care incercau nu respecte contractul si sa-si ia talpasita. Tine de normalitatea afacerilor si suntem obisnuiti cu asta. Numai “poporul” se vaicareste ca e mereu tras pe sfoara si ca nu poate sa-si tina banii in buzunar. Companiile private stiu sa-si apere banii. Stim sa detectam furnizorii de servicii incapabili, ca altfel suntem eliminati de pe piata.
Din clipa in care bugetul statului va iesi de sub controlul politicienilor votati de popor si va fi controlat direct de firmele care pun efectiv bani in el, poti sa fii sigur ca o sa fie cheltuit exact cum dorim noi si in folosul nostru. Atentie: in folosul nostru. Nu al intregului popor, ca nu suntem organizatii de binefacere.
razvanrinder
25 noiembrie 2011
Mihai, titlul articolului tau merge de minune in contextul aprobarii de Parlament a legii maidanezilor. Romanii care nu mai suporta patrupedele pe spatiul public se vor bucura sa auda ca acestia pot fi facuti manusi sau dupa caz, rujuri!